Telefon hangi durumda garantiye girer?
3) Hangi durumlar garanti kapsamındadır? Arızalı ürünler garanti kapsamındadır. Ancak kullanım hataları (tüketicinin ürünü tanıtım ve kullanım kılavuzunda yer alan talimatlara ve yönergelere aykırı kullanması sonucu oluşan hatalar) garanti kapsamında değildir.
Telefonu garantiye gönderirken neler gerekli?
Garanti belgesinde bulunması gereken bilgiler arasında, ürünün garanti sürecinde yer alan firmanın ünvanı, adresi, telefon numarası, diğer iletişim bilgileri, yetkili kişinin imzası ve kaşesi yer almaktadır.
Garantiye giden telefona ücret ödenir mi?
Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya başka bir ücret talep edilmeden tamiri yapılır.
Garanti kapsamına ne girer?
GARANTİ KAPSAMI: Yetkili FIAT servisinde yapılan kontroller sonrasında üretim hatasından dolayı arızalı olduğu tespit edilen parçalar; onarım veya değişim. Değişim veya onarım için gereken işçilik. Garanti kapsamında onarımı gerçekleştirmek için gerekli sarf malzemelerinin teminini kapsar.
Garanti şartları nelerdir?
Garanti belgesinde mutlaka bulunması gereken unsurlar şunlardır: Üretici, imalatçı ve ithalatçı firmanın ünvanı, merkez adresi, yetkilisinin imzası ve kaşesi, yetkili satıcısının ünvanı, adresi, imzası ve kaşesi, faturanın tarih ve numarası, malın cinsi, markası, modeli, varsa bandrol ve seri numarası, Daha fazla bilgi…
Ekran çatlaması garantiye girer mi?
Fiziksel Hasar Bunun nedeni, cihazınızdaki tek bir çiziğin bile, kırık bir ekrandan veya çatlamış bir kasadan bahsetmeye bile gerek yok, garanti kapsamında olmamasıdır. Telefonunuzun kamerası kırık bir ekranla kırılırsa ve ücretli bir ekran onarımını kabul etmezseniz, kamerayı garanti kapsamında değiştiremezsiniz.
Garanti için fatura şart mı?
Garanti süresi içerisinde garantiden yararlanabilmeniz için onaylı satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.
Garantiye giden telefon iade edilir mi?
Tüketici, kusura uygun bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, mümkünse ürünün yeni veya daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.
Garanti belgesi olan ürünler nelerdir?
6502 sayılı Tüketici Kanunu’na göre garanti belgesi ile satılması zorunlu olan ürünlerin listesi şu şekildedir: Sağlık ürünleri. … Gözlükler. … 3. Isıtma ve havalandırma ekipmanları. … Sıhhi tesisat ürünleri. … Taşınabilir el aletleri. … 6. Motorlar. … 7. Özel haneler için alternatif enerji sistemleri. Daha fazla ürün…
Garantiye giden cihaz kaç günde gelir?
Bu süre cihazınızın sorununa bağlıdır. Basit bir sorunsa, cihazınız mümkün olan en kısa sürede -ortalama olarak bir hafta içinde diyebiliriz- size ulaşacaktır. Ancak sorun ciddiyse veya serviste karşılık gelen yedek parça yoksa, bu süre 15 güne kadar uzayabilir.
Kaç arızada ürün değişir?
Garanti kapsamındaki bir cihazda aynı arıza iki kez meydana gelirse veya farklı bir arıza üst üste dört kez meydana gelirse üretici ürünü ücretsiz olarak değiştirmek zorundadır. Bu haklarınızı kaybetmek istemiyorsanız endüstriyel ürünlerin onarımını yetkili servislere yaptırmanız gerekmektedir.
20 iş günü cumartesi dahil mi?
Hizmetin cumartesi günleri mevcut olup olmamasına bakılmaksızın, cumartesi günleri 20 iş günü olarak sayılır. Hizmetin cumartesi günleri çalışanlarını istihdam edip etmemesi tüketici için değil, hizmet için bağlayıcıdır. Sadece tatiller ve pazarlar 20 iş günü sayımına dahil değildir.
Telefon hangi durumlarda garanti dışı kalır?
Yetkili servisler ve üreticiler, yanlış şarj veya kalitesiz şarj cihazları ve kabloların kullanımından kaynaklanan arızaları garanti kapsamı dışında kabul eder. Öte yandan, üretici tarafından onaylanmayan aksesuar ve cihazların kullanımından kaynaklanan arızalar da garantiyi geçersiz kılar.
Garanti belgesine ne yazılır?
Garanti belgesi başvurusunda bulunmadan önce, garanti belgesine birçok ayrıntının eklenmesi gerekir. Garanti belgesi geçerlilik hakkında bilgi verir ve fatura tarihi, satıcı unvanı, garanti süresi, malın türü, markası ve modeli gibi birçok ayrıntıyı içerir.
Garantide tamir süresi kaç gündür?
Binek otomobiller, kamyonetler, motosikletler, ATV’ler, motosikletler, scooter’lar, deniz motosikletleri, yatlar, kar motosikletleri ve çekme karavanlar için azami onarım süresi 45 iş günü, diğer tüm mallar için ise 20 iş günüdür.
Kırılan ürün garantiye girer mi?
Kullanım hatası nedeniyle; Yanan, rengi değişen, kırılan veya taşıma sırasında düşürülerek zarar gören ürünler garanti kapsamı dışındadır. Garanti kapsamında değerlendirilen ve değiştirilen ürünlerde, artık üretilmeyen ürünler eşdeğer bir ürünle değiştirilir.
Garantiye giden telefon iade edilir mi?
Tüketici, kusura uygun bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, mümkünse ürünün yeni veya daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.
Sadece fatura ile garanti olur mu?
Garanti belgesi yazılı olarak veya kalıcı veri kayıt cihazıyla düzenlenebilir. Mallar için düzenlenen faturalar garanti belgesinin yerine geçer mi? Mallar için düzenlenen fatura ve makbuz gibi belgeler garanti belgesinin yerine geçemez.
Düşen telefon garanti kapsamına girer mi?
Telefon şirketlerinin garantileri, telefonun düşürülmesi sonucu oluşan kırılma, çatlak veya ekrandaki çizikler gibi kazara oluşan hasarları kapsamaz.